Pinperest

20 Mart 2014 Perşembe

Anne Ben Ak Troll Oldum

Bugün önce DLMKHACK hesabından, sonra da ODA TV'den bir haber yayıldı. Birazdan elinde tuz ile koşacak başka yerlerde olacağı için peşin peşin bir açıklama yapma ihtiyacı hissettim. 

MİT Krizinin seneyi devriyesinde paylaştığım yazıyı gören Mustafa Varank  önce takibe alıp, sonra da yazıdaki götünüze güveniyorsanız kısmı olmasa paylaşmak istediğini söyledi. Bu zamana kadar kimse o cümleye takılmadığı için benim de sinirle yazdığım o bölümü yazıdan çıkarmanın doğru olacağını düşündüm çıkardım.   Aramızdaki mesajlaşma bundan ibaret ( ki zaten caps açık ) 

Benim için acı olan yolda görsem selam dahi vermeyeceğim insanlarla (detroitli kızıl değil, ağabeyimdir saygıda kusur etmem )(hilal kaplan da değil )   aynı haberin içinde yer almak oldu. ak parti tetikçisi olup olmadığımı ilk okul bir zekasına sahip herkes blog ve sosyal medya'da yazdıklarımı okuyarak çıkartabilir




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder