Pinperest

24 Aralık 2010 Cuma

Rektörümüz Haklı

öğrenci olayları, dayaklar, yumurtalar, hükümeti haklı göstereceğim diye yalakalık yapan hıyarlar bu ara gündemimiz derken, hemen peşinden, özerklik tartışması, anadil, TSK E Açıklaması (muhtıra aslında ) hükümet kanadından gelen Allah Allah dedirten açıklamalar geldi.

hangisini yazayım diye düşünürken Manisa Celal Bayar Üniversitesi Rektörü Mehmet Pakdemirli'nin "Üniversitemde siyaset yaptırmam" açıklaması beni benden aldı. Hocamız yerden göğe kadar haklıydı. Üniversiteler de siyasetin ne işi var kardeşim. Gitsinler siyaseti dışarıda yapsınlar. Okullarını bitirince tabi.

Şimdi Mehmet Pakdemirli Hocamız başta olmak üzere sayın Rektörlerimize siyasetle ilgilenen bazı üniversite öğrencilerini bildirmek istiyorum. Ben duyarlı vatandaşım. Sorumluluğumu yerine getiriyorum. İşte o öğrenciler, (samanyolu haber editörleri ve muhabirleri bu isimlerin katıldıkları eylemleri araştırma zahmetine girmesinler diye delilleriyle birlikte veriyorum )


İlker Barutçu, M.Serdar Tufan , Ömer Faruk Karataş    şimdilik bu üç siyasetle uğraşma hatasını yapan gencimizi bildiriyorum yetkililere. İç ve dış mihrakların etkisiyle siyaset yapıyorlar. Yazık onlara onları devletin şefkatli kollarına teslim ediyorum.

Vatandaşlık görevimi yapmanın huzuruyla sizleri selamlarken, pazar günü İstanbul Sarayburnu'na Mavi Marmarayı karşılamak için gelecek arkadaşlara rica ediyorum. Lütfen saçma sapan afişlerle gelmeyin. siz çok olduğunuz için sizi dövemiyorum, sıkıntıdan mideme ağrılar giriyor. Üstüne küfür edip günaha giriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder